..

Adinin bir onemi yok.. Ne de oturdugun semtin.. Merak ettigim senin kim oldugun.. Yoo hayir, gittigin okullarin da bir onemi yok, aldigin kurslarin da.. Hayallerinin de oyle.. Demek istedigim senin kim oldugun.. Hayir, hayir !Ne nufus cuzdanin ne de para cuzdanin umrumda degil.. Hikayelerini ise yaz istersen para eder belki, ama bana anlatma, merak etmiyorum.. Merak ettigim senin kim oldugun.. Hayata sundugun bu adamdan kac fersah uzakta oldugun.. Dilinden dokulenlerin yol guzergahi yada bir nevi..


Uzun uzun bakarken sana tahmin etmeye çalışıyorum.. Sonra bir anda merak etmekten vazgeçiyorum, `Sana ne` diyorum `Sana ne ! Oyun bitti, perde kapandı, soyunup tum örtülerden çırılçıplak, attın kendini sokağa. Şimdi kapı aralığından görmeye çalıştığın ne? Sen ne oyuncususun artık o sahnenin, ne de seyircisi.. Kapat kapıyı, sokağa don, siktiğim cehennemine geri dön !..`
Hem belki birgün bir kitap yazarsın; `Ne kadar gercekçi yazmis piç` derler, silerken isini.. `Hayatımdan ne cok kesit buldum` derler, okurken kendilerini.. Belki birgün bir kitap yazarsın, ateşler içindeyken kendi kanınla tenine.. Belki birgun..