Burda Birşeyler Oluyor

Ben 25' inde bir kadın
Burda birşeyler oluyor diyorum, -hiç durmadan diyorum bunu-
Burda birşeyler oluyor beyler
Kimi mucize demeyi tercih eder
Ben devrim diyorum
Devrim beyler, bu bir karşı devrim
Hepinize, kökünüze meydan okuyorum

Ben 35'inde bir kadın
Defalarca canına kastettiğiniz
Yollarda caddelerde alanlarda ve hatta okullarda taciz ettiğiniz
Önünü kesmeye kalktığınız
Başarılarını çekemediğiniz, cesaretini hep kırmaya kalktığınız
Söze gelince eşitlik var, olmalı dediğiniz 
ama evinize döndüğünüzde dövdüğünüz, sindirdiğiniz
Ben o kadınlardan herhangi biri, her biri

Ben 45'inde bir kadın
Burda birşeyler oluyor diyorum -hiç durmadan diyorum bunu-
Burda birşeyler oluyor beyler
Kimi hayal demeyi tercih eder
Ben kabusunuz diyorum
Ben devrim diyorum

Ben 
"bir kadın"

Beyler,
Artık hiç birinizden korkmuyoruz!