.,.,.,.,.,.

Ben niye sarhoş olamıyorum artık anne? 
Fondip yapmaktan bir halde kaldığım halde üstelik.
İçtiklerim extrayken üstelik.
İçiyorum boşa geçen bir 13 senenin üstüne.
İçiyorum boşa geçen bir 3 senenin üstüne.
İçiyorum boşa geçen bir 3 ayın üstüne..
Nedir bu 3 ün uğursuzluğu anne?
Sayılara bok atma o senin uğursuzluğun mu diyorsun yoksa?
Bu benim bok yemem mi anne?
Hepsi?
Vay anasını be anne..
Benzer hayatlar da hep çeker birbirini değil mi?
Afedersin ama çekimini sikeyim ben o hayatların anne..
Aslında biraz uyusam herşeye iyi gelecek sanki bu..
Biraz uyusam, ama gece..
Bu geceler beni yaşlandırdı anne, yaşlandırıyor..
Bak daha sadece bir sene önceki hallerime..
Yaşlanıyorum anne..Yaşlanıyorum büyük bir hızla..
Oysa seninle ben hep küçüktüm hep daha küçük, hala küçük..
Babama onu çok sevdiğimi söyle anne..
Ben iyi değilim.