Kaybedecek hiç birşeyim yok benim, 
şaşırma umursamazlığıma,
umarsızlığıma..
İster dost de, ister arkadaş, 
ister sevgili
kim olursa olsun, ne olursa olsun
hayatına gelen herkes bir gün gidecek.
 Rahat ol..
Kasma kendini bu kadar..
 ...
Desem de anlayamayacaksın ama sen beni, biliyorum..
Komik olacaksın 
ki oldun da..
Bingo!

evet haklısın, ben normal değilim.
sen normalsen, normallik bu aptal yargılarınızsa, ben değilim tatlım..
Ve bana maval okuma bir daha, asla!
Düşünceli tavırlarınızı, sahte gözyaşlarınızı yemezler..
Hiç birşey anladığınız yada düşündüğünüz yok..
Herşeyi, ama aklına gelebilecek herşeyi tüm çıplaklığıyla gördüm ben:
onları da seni de..
Gördüm tatlım, üzgünüm..
Cesaretiniz yok hiç birinizin içinize bakmaya..
Ah bir kendinize dürüst olabilseniz
herşey akıp bulacak yolunu..
Ama korkuyorsunuz..
Korkaksınız..
Herşeye aptal bir bağla bağlısınız..
Biri ipi gevşetecek olsa çıldırıyorsunuz..
Söylediğim hiç birşeye anlam veremiyorsun değil mi..
Bağlantı kuramıyorsun..
-Ne alaka ya, ne alaka?!

Boşver tatlım..
Ben anlaşılmak zorunda değilim, zaman zaman anlaşılmayadabilirim.
Bu hakkımı saklı tutuyorum..
Sen de denemelisin bence, 
tadı inanılmaz güzel..