merhaba


Rica etsem beni aşağıya iter misiniz?

Çünkü ben atlayamıyorum, bir nevi kabaet meselesi.

Bir nedeni yok, birçok nedeni var. En kapsamlı olanı ise : sıkılıyorum. Çok sıkılıyorum. Mesela bir takım sorumluluklarım var herkes gibi ama yerine getirmiyorum, hem de hiç birini.

Niye? Bu güzel bu soru: niye?
Niye niye niye..
Bilmem, bilmiyorum.
Sadece çok sıkılıyorum.

Bence bu söylediğiniz çok saçma. Zaten hepimiz ölmek için yaşamıyor muyuz?
Ölmek için, ölmek istemek için bir sebebe ihtiyacımız yok.
İlla tahlihsiz serüvenler dizisinin bir karakteri olmak gerekmiyor.
Sadece işte bazıları yolda yürümekten sıkılabiliyor böyle ve yol bir an önce bitsin istiyor.
Hepsi bu.

Hayır ya, onu da denedim. Doktora gitmek çözüm değil, 
onlar da itmiyor aşağı.
Bir keresinde bir tanesi ben katil değilim, belki kurtarıcı denebilir demişti.
Sen kimsin yahu?
Kimi kimden kurtarıyorsun?
Bir kere en büyük katil senin taptığın tanrı. Katil bir tanrının hizmetkarı olarak sen nasıl katil kelimesini böyle iğrenerek telafuz edebiliyorsun ki.. 
Haksız mıyım ama?

Size de iyi günler.