Aldığım "Nasılsın?" sorularına vermek istediğim ama geçiştirip vermediğim cevaplardan bazıları

  * Yine yeniden beklentiler içindeyim.. Okula tekrar adapte olmak gibi.. Dostlarımla daha çok vakit geçirebilmek gibi..
 
* Kararsızım.. Bu yıl yabancı dil kursuna gitmeliyim ama hangisine bilmiyorum.. "Almancam var ama unutmak üzereyim, almanca kursuna gitmeliyim.. Ama mesleğim için Rusça öğrenmek çok mantıklı.. Ya aslında İspanyolca öğrenmek istiyorum, çok istiyorum hem de.. Bir staj yada herhangi birşey için bile olsa İspanya'da bir süre geçirmek istiyorum.. N'apacağım.." modundayım.
   
* Gelip giden derin korkular içindeyim.. İzmir'e dönünce yine o ruh haline bürünmekten korkuyorum..
 
* Başımı kesip atmak isteyecek kadar şiddetli baş ağrıları içindeyim..
   
* Umarsızım.. Fazla umarsız, çok umarsız, aşırı umarsız, çüş dedirtecek kadar umarsız..
 
* Gördüğüm rüyaları uyanıp tekrar ettiğimde yeniden yazıp, akıbetlerini ve sonlarını değiştirerek geleceğin cinayet romancılarına rakip olmayı düşünüyorum..
   
* Bu ara şu şarkıyı çok dinliyorum.. Aha şu: