Neye Katlanamıyorum Biliyor musun Sevgili Blog

  1.Tehdit!
  Eğer beni herhangi birşeyle tehdit ediyorsan, maksimum bunu bir kez yapabilirsin. O da her zaman değil, herkes değil. Bir kere yaptın, yedik hadi neyse de ikinciye kalkıştığın anda bana söyletme, kendiliğinden "Siktir git!"

  2.Duygu Sömürüsü!
  Eskiden keriz gibi yerdim. Artık duygularım köreldiğinden olsa gerek sökmüyor. Ama geçen gün aynı hatayı yeniden yaptım! Bir kere yaptın, yedik hadi neyse de ikinciye kalkıştığın anda bana söyletme, kendiliğinden "Siktir git!"

  3.Günah Keçisi İlan Edilme
  Buna mahal verecek olaylar yaşamazdım önceden. Ama artık birçok şeyi umursamadığımdan her konuda hata yapabiliyorum. Evet eksilerim var, eksiklerim var. Ama herşeyin sorumlusu ben değilim! Bu yüzden açığımı yakaladığın an, ondan yola çıkarak beni günah keçisi ilan etme. Bir kere yaptın, yedik, hadi neyse de ikinciye kalkıştığın anda bana söyletme, kendiliğinden "Siktir git!"

  Birkaç gün önce burda da anlattığım birşey yaşadım. Kerizliğim tuttu kabul ediyorum. Ha pişman mıyım, pişman değilim ama yine olsa yine aynı şeyi asla yapmam. Gitmek isteyen siktirsin gitsin, ne ilk terkedilişim olur bu, ne de ilk terkedişim. İnsanlar korkuyor sevgili blog, it gibi titriyor. Ne karşısında biliyor musun? İçlerinden gelen seslerin karşısında. Kendilerine dürüst olamıyorlar ki sana bana olsunlar. Herkesi yöneten tek bir duygu var, o da bencillik. Bencilliğimiz yüzünden aşık oluyoruz. Bencilliğimiz yüzünden eş, dost, arkadaş oluyoruz! Ben bunu kabul ediyorum. Sen niye edemiyorsun? Niye bana hala "Sana çok değer veriyorum" mavalını okuyorsun. Bana o değeri senin yanında olmam, seni yalnız bırakmamam, seni sevmem vs vs hep bunlar için vermiyor musun? Hayırsa cevabın, o yüzden niye ben sana daha az adım attığımda böyle garipleşiyorsun? Sana birşey söyleyeyim mi, yalnızlık korktuğun kadar kötü birşey değil. Yalnızlık yalan söylemez. Yalnızlık seni kullanmaz. Yalnızlık seni bencilliğine alet etmez. Yalnızlık serttir belki ama dürüsttür. Dobradır. En azından seni ne tehdit eder, ne duygu sömürüsü yapar, ne de seni bir hatan olduğunda günah keçisi ilan eder. Ben yalnızlığımı senden daha çok seviyorum sevgili arkadaşım, kusura bakma. O yüzden bana bir daha bunlarla gelme. Gitmek istiyorsan. siktir git.