Yeni Yıl Şeysi

  Herkes 2012'ye girdi de bir ben girmedim sanki. Tüm bloglarda yeni yıl temalı yazılar, mimler; kendiminkine bakıyorum tınnn.. Aslında şu yeni yıl mimi hoşuma gitmişti ama kimse beni mimlememişti ki.. Neden bilmiyorum ama, 2011'in özetini çıkarmak, 2012'ye dair planlar yapmak da istemedim.. Ama insanı heveslendiriyorlar canım!

  Dün gece babasının turşusu eylül'ün blogunda gezerken, yeni yıl mimi dolayısıyla yazdığı yazıda okudum. Aman kimse de beni mimlemesin zaten derken, okuyan herkesi mimlediğini gördüm. Sevindim desem? Hem bir 2011 özeti çıkarmak hem de geç de olsa bu mimi yapmak istiyorum şimdi..

  Önce 2011 özetimden başlayacağım.. Zaten takip edenler biliyor, nasıl bir sene geçirdiğimi.. Yatakta uyurken, gürültülere uyanıp "Ehm.. Öhm.. N'oluyo nan?! Savaş mı çıktı" şeklinde girdiğim 2011 den, afedersiniz ama tuvalette çıktım. Aslında 2011'e güzel bir gönderme oldu bu ama neyse.. Ben yine de saatin tam 12 olduğu zamanda ellerimi yıkadığımı farzedip, farklı bir mesaj verdiğimi varsayıyorum..

  Bulantılarla geçirdiğim 2011 yılına hem çok şey sığdırdım, hem tek birşey yaşamadan çıktım. Değişim değil, evrim geçirdim nerdeyse.. Hayatımdan çıkanlar, çıkanlar, bir de çıkanlar oldu. Hatalar yaptım. Haksızlıklar yaptım. Ama bunların hepsi bünyemin "Yeter ulan" deme şekliydi. Birkaç ilişki denemesi daha doğrusu birkaç kendin gibi bir insan bulduğun yanılgısının ardından, insanlara olan güvensizliğimi sağlamlaştırdım. Birkaç cümleyle o iki insandan bahsetmek isterdim ama daha dün "Seni yok sayanı sen cümlelerine özne yapmayacaksın." demiştim. O yüzden es geçiyorum.

  2011 biterken ise, kafamdaki taşınma planını çoktan hayata geçirmeye başlamıştım. Daha merkezi bir yere taşınıyorum önümüzdeki günlerde. Zaten bu semt bana hiç güzel şeyler yaşatmadı. Eve çıkmadan önce bu semte ilk geldiğim zamanlardan tut da günümüze kadar gel, tek bir güzel anı bulamazsın.. Belki daha İzmir olan bir semtle ben de daha hayatta bir insan olabilirim. Yine.. Yeniden..

  Gelelim mim şeysine..

  Yeni yıldan istediğimiz 12 ya da daha fazla şeyi sıralayacakmışız.. 12 biraz fazla bir sayı benim için ama yine de denemeye değer:)

  1. Önceliğim yeni evime bir an önce taşınmak ve huzura ermek.
  2. Geçmek zorunda olduğum dersleri geçmek.
  3. İkinci dönem bir iş bulup çalışabilmek.
   -Ayy ne kadar sıkıcıyım böyle!-
  4. Sevdiklerimi artık ihmal etmemek.
  5. Eski gezenti hayatıma hızlı bir giriş yapmak.
  6. Hmmm.. Hah! Eski kiloma geri dönebilmek!
  7. İhmal ettiğim sağlık sorunlarımın başıma dert açmaması :/
  8. Dileyip dilememekte kararsız kaldığım birşey ama... Hmm.. Aşk? Ya da yok yok, vazgeçtim..
  9. mmmmmmmmm...........

  Sanırım daha fazla birşey gelmeyecek aklıma.. Evet, hiç eğlenceli değilim haklısınız..

  Her neyse, böylece ben de yeni yıl şeysimi yapmış oldum..


  Esen kalın, saygılar efenim!..