asla unutma, asla affetme

Teker teker sızdı millet.. Herkes uyurken uyanık kalmak kadar kötü birşey daha var mıdır acaba? Hele bir de alkollüysen.. Hele bir de karanlıksa oda ve yanıbaşında uyuyorsalar.. Kendimi dünyanın en yalnız insanı olarak hissetmem için gerekli tüm şartlar mevcut şu an kainatta.. Hava aydınlanmaya başladı.. Hemen şimdi çıkıp evime gitmek istiyorum.. Sade birkaç sokak ötedeyim ama 7 ye kadar kalmak zorundayım burada çünkü 2 kişiyi o saatte uyandırmam lazım..

Bu sabah o tekrar denedi.
Bilmem kaçıncı defadır tekrar dönmek istedi.
Bir an acıdım.
Çok kısa bir an.
Ama o sadece günahlarının bedelini ödüyor, fazlası değil. Şimdi o bu yarattığı canavara artık hükmedememenin acısını yaşıyor. Şaşkın.. İnanamıyor..
"Son bir kez.. Belki de son kez.."

3 senelik ilişki + 1 buçuk senelik geri dönme çalışmaları = 4 buçuk sene.

O 3 sene boyunca;
Birgün seni böylesi yalvartacağımı tahmin edemezdim.
Birgün benim böyle fena bir kadın olacağımı tahmin edemezdin.

Senden artık nefret bile etmiyorum ama seni hiç affetmeyeceğim yine de.. Eğer biraz hakkım varsa helal de etmeyeceğim.

Çünkü sen küçük bir kız çocuğunu boğazladın.Ve onun hayaleti hiç bir zaman peşini bırakmayacak.