çok sıkıldım yea

Sabahtan beri bu 4. kahvem, ayılayım, uykum açılsın da yapmam gerekenleri yapayım diye içtim durdum zift gibi kahveleri ama bir halt da yapmadım. Canım da sıkıldı. Odamın şeklini değiştirmem lazımdı, malum karşıdaki çocukların balkonunun görüş alanındaydı yatağım, ne cam açabiliyordum doğru dürüst ne perde.. Onlar da balkonda beni bekliyordu sanki.. Ama mesele bekleyip beklememeleri değil zaten, benim huzursuz olmam mesele.. Neyse yatağın yerini değiştirdim, artık istediğim gibi yatabilirim ama bu seferde elbise dolabım görüş alanında kaldı. Şu yaz bir geçeydi sakata gelmeden..
Odanın şeklini değiştirmekten başka bir halt da yapmadım işte, ne temizlik yaptım, ne de 1 haftadır kargoda bekleyen paketimi gittim aldım.. 2 aydır bulamadığım ve de sallamadığım kredi kartım dün giymediğim bir pantolonun cebinden çıktı, hemen gittim bankamatiğe borcu yatırayım da kapanmasın kart diye, kartı bir taktım "Hasssiktir!..".. "Kartınız kullanımı kapanmıştır blaa blaa blaa" Bugün bankaya gideydim iyiydi ama oraya da gitmedim..
Pazar sabahı annem, babam ve halam gelecek; kuzenin düğünü var.. Nikah İstanbul'da ohh yırttım derken, düğünde yapacaklarını, üstelik düğünü İzmir'de yapacaklarını duyunca yıkılmıştım.. Ayıptır söylemesi nefret ediyorum böylesi törenlerden de.. Zaten kuzenimi de pek sevdiğim söylenemez.. Velhasıl sanırım gitmek zorundayım ama ben yine de "gelmek istemiyorum yeeaaa" diye bir çığırıp şansımı deneyeceğim..
Bir de başım ağrıyor ya sevgili blog.. İlk kez alkol alıp hiç uyumadan bu kadar saat geçirdim.. Gece zaten uyumuyorum bir süredir, bugün gündüz de yatmadım.. Ayıldım ama başım ağrıyor işte hala.. Pufff neyse burdan da sıkıldım, gidip biraz televizyona bakayım, esen kal..