bazen hiç tanımadığın insanlara bile anlatamıyorsun yaşadıklarını. açıyorsun sayfayı, boş ekrana bakarak ağlıyorsun sadece. kendini suçluyorsun ama hep en sonunda, hep kendini suçluyorsun. olmadı, çünkü olamadı, çünkü olamadım, ben, yapamadım, beceremedim. hiç birşeyi. iyi biri sanıyormuşum kendimi, hani olduğu gibi sevmek karşına çıkan kadınları ve de erkekleri, hani yalansız olmak, hani tüm bu zırvalar bunlar beni iyi biri yapar sanmışım. sanmışım ki ben iyi biriyim. değilmişim. o kıza öyle acıyorum ki burdan bakınca.. ve kızıyorum. diyorum ki  sen iyi biri değilsin. iyi bir çocuk değilsin, iyi bir arkadaş değilsin, iyi bir sevgili değilsin. 
değildin.
yoksa neden yapsınlar sana tüm bunları?
duydukların, tüm duydukların. hepsini unut. unut herşeyi. yoksa sağ çıkamazsın bugün bu odadan.
kabul et ve unut.