hadi beni öldür biraz *

-geldin mi olric?
+geldim efendimiz.
-gene başbaşayız, gene yalnız.
+siz istediniz.

*

olric onca karın üstüne güneş vurdu.. şimdi eriyen karın altından cesetler çıkmaya başlayacak.. sokakta kalmış masum, sokakta ölmüş masumiyet çıkacak şimdi olric.. bankamatik soğukluğunda benden daha çok yaşamayı hak edenler, yaşamaktan yine utanacaklar.. olric acıyorum sana ve bana, sıcak düşler kuramadık soğuk ülkemin vicdanında.. ahh olric üşüyorum, yine bir çocuk daha ölüyor farklı coğrafyalarda.. ahh olric kardan nefret eden çocuklar gördükçe çıldırıyorum.. bak yine bir çocuk hayali daha, cesetler çoğalıyor olric.. kafamın içindeki bunca kazı niye, ben verecektim size işe yaramayan göz yaşlarımı.. olric bir hamlede öldürsene beni, bu işkenceye dayanamıyorum. elin sende kalsın olric, uzatma bana, "ben adam olmam ben iflah olmam".