kısa bir toplantı

  Yarın yeni bir dönem başlıyor benim için, A'dan Z'ye yeni.. Gerçi biliyorum, ben hiçbir zaman çemberin tamamen içinde olamayacağım.

  Zaten böyle bir isteğim de yok .

  Ben sadece yaşamak istiyorum. Ölmekten sıkıldım. Öldürmekten de..

  Hayallerimi hatırlıyorum, hala fesleğen kokuyorlar.. Her gece uyumadan önce dokunuyorum onlara.. Ellerimi sarsın istiyorum o koku, ellerimdeki kan kokusunu yutsun istiyorum.. Yutabilir mi? 


  Hiçbir şey kolay değil..

  Evet, hiçbiri..


  Yolum zorlu, biliyorum..

  Zaten ne zaman kolay oldu ki benim için yaşamak.. 


  Hal böyleyken işleri daha da karmaşıklaştırmanın alemi yok. İçimdeki tüm ruhların yıllar var ki kabul etmiş olduğu bir durumun hem de böyle bir zamanda ayağıma dolanmasını istemiyorum. Zırvalamanın alemi yok. Bugün bu işi halledin. O kelimeyi içinde taşıyan hanginizse boğsun kendini bu gece. Bizi uğraştırmasın.

  Kahve?


  Her zaman..

  Sigara?


  Balkona geçelim..