***

  *
  Saat 5'e geliyor..

  "Bütün dünya uyuyor. Bütün hayvanlar, bitkiler, adına insan denmiş yaratıklar. Hepsi. Toprak bile uyuyor. Dolunay var. Herşeyi hipnotize etmiş olan dolunay. Bir ben ayaktayım. Bir ben uyumuyorum! Bir ben kıvılcım çıkartmıyorum yatağımda dönerek." (Kinyas ve Kayra)

  *
  Nedeni yok bazı durumların.. Hatta bazı durumların bile değil, hiçbirşeyin nedeni yok! Sadece öyle işte.. Hangi soruma yanıt verebilirsiniz ki, bütün sorular aynı noktaya gidip, tıkanıp kalıyor.. İnsanlar dinleri bu yüzden icat etti belki de.. Nedensizliğe tahammül edemediklerinden.. Topu Tanrıya atabilmek için.. Ben topu taca atıyorum.. Tanrı ile konuşarak anlaşmak niyetindeyim.. Ama iyi bir konuşmacıdan ziyade iyi bir dinleyici o.. Ben soruyorum o susuyor.. Ama suskunluğu bana insanların sunduğu kitaplardan çok daha fazla şey anlatıyor.

  *
  Biz yine şarkı dinleyelim en iyisi     Mixalis Xatzigiannis - Pou Einai H Agapi