Evimdeki Potansiyel Cani

  Kimseye güvenmem diyorsun, herkesten herşeyi beklerim diyorsun, sonra da gidip hiç tanımadığın birini ev arkadaşı olarak eve alıyorsun. Gece 12-1 gibi masamda oturmuş rapor hazırlarken ben, tam arkamda, yatağımda oturmuş nette sörf yapan kızı sadece 4 gündür tanıdığımı farkedip irkildim bir an. Elinde bir şırıngayla arkamdan yaklaşması olası değil miydi? Ya da bir bıçakla? Veyahut da bir poşeti kafa geçirip beni boğmaya kalkması bu olasılıklar listesine eklenmez miydi? Son günlerde Castle adlı diziyi çok mu izliyordum? Tüm bu sorular kafamda halay çekerken arkamdaki potansiyel cani konuştu:
  - Kahve içip, fal için fincanı o netteki siteye gönderelim miiiiiiii?
  + Oluuuur..
  - Oleeey, yapıyorum ben!
  + :/
 
  Verdiği "Oleey"li cevabı, sevimli görüntüsü, sevimli konuşmaları, hafif utangaç sıcak hareketleri, naif elleri ve benden 5 yaş küçük olması potansiyel cani olma olasılığını o an ekarte etse de, daha uzun zaman kafamı kurcalayacak gibi.. Bu arada Castle cidden güzel bir dizi, severek takip ediyoruz kendilerini, tavsiye ederim.. Bir de tüm olasıklar bana Psycho filmini ve Norman Bates'i anımsattı.. Sanırım 5 filmden oluşan bir seriydi. Saygıdeğer Alfred Hitchcock'un yönettiği, Anthony Perkins'in başrolünü oynadığı film serisi.. 2 gün içinde bütün seriyi izlemem, onu takip eden günlerde banyo yapma süremi minimuma indirmeme vesile olmuştu.. Sanırım lisedeydim.. Bir süre de "Norman" diyen yaşlı annenin sesini taklit etmeye çalışmıştım.. Sanırım herşey böyle başlamıştı... Öfff şaka lan şaka.. Neyse daha fazla saçmalamadan terkediyorum ben bu diyarları..

  Saygılar efenim..


Bu şarkıyı sizle daha önce paylaş mıydım? Bu ara yine çok dinliyorum da ~ Eric Monty Morris - Enna Bella ~