The Other Boleyn Girl Dedikleri Bu muydu?


  Bu soruyu sorarak izledim filmi. Sebebi filmin uyarlandığı kitabı okumamış olmam mıydı? Filmi beğenmek için uyarlandığı kitabın okunması mı gerekir yani? Sanmıyorum. Ben bu filmi baştan sona hiç beğenmedim. Filmde bir eksiklik duygusu var ve baştan sona peşinizi bırakmıyor. Oyuncu seçimi, oyuncuların performansları, diyaloglar, filmin akışı hepsi vasat yada vasatın altında. Oysa Eric Bana, Natalie Portman, Scarlett Johannson genel olarak beğendiğim oyunculardı hep. Scarlett Johannson'a yine lafım yok da, Natalie Portman olmamış bu rolde. O muhteşem güzellikteki yüz ve insanda uyandırdığı masumiyet hissi rolünün hakkını vermesine engel olmuş. Eric Bana'yı kurtaran ise kafamdaki arama butonuna "erkek" yazdığınızda vereceği sonuçlarda hala ilk onda olmasından başka birşey değil. Filmin ortasında ayağa kalkıp "Baba sen kralsın ya, kral, bir kendine gel, bir silkelen" diye bağırasım gelmedi dersem, yalan söylemiş olurum. Kısaca filmi izleyip izleyeceğime pişman oldum diyebilirim. Keşke izlemeden önce yada izlemek yerine kitabı okusaydım.

  Saygılar efenim..