İçinizde Silahı Olan Var mı?

  Son günlerde Linkin Park aşkım kabarmış durumda. Uzun zamandır da dinlemiyordum ya, böyle nasıl bir hevesle ardarda çalıyorum bilseniz! Özellikle bunu From the Inside ..

  Aslında "Yeni Kayıt" sekmesine tıklarken yazmak için aklımdan geçen cümleler bunlar değildi. Ama nasıl kaçarak yaşıyorsam artık, bunu yazarken de yapar oldum. 2 gündür telefonum kapalı. Kafam allak bullak. Hakan Günday'ın "Bundan daha acı verecek olanı, kol ve bacaklarımın dört ayrı ata bağlanıp birinin havaya ateş etmesi mi?" cümlesindeki gibi dört ayrı ata bağlanmış gibiyim. Bekliyorum.. Bazen sözler veriyorum kendime, bunu özellikle yukarıda bağlantısını verdiğim şarkıyı dinlerken yapıyorum. Ve hissettirmiyorum artık hiç kimseye; içimde dönüp duran rüzgardan, birbirlerini kovalayan fikirlerden, düştüğüm kaostan kimseye bahsetmiyorum. Bazen herşeyi bırakıp kaçıp gidesim geliyor yine bir başıma, bazen de denklemini çözdüğüm o adama gidip sığınasım. Ama güvenmiyorum artık, nefes alıp veren hiçbir şeye. Sadece bekliyorum.. Biri ateş etsin.

  Lütfen biri artık ateş etsin.