Deniz Kızı'na...

  Teoman bir şarkısında diyor ya hani: "Nasıl oluyor vakit bir türlü geçmezken, yıllar hayatlar geçiyor" diye, aynen öyle geçmiyor günler ve aynen öyle geçiyor yıllar deniz kızı... Defalarca sana yazmak için açtım mail kutumu, defalarca boş ekrana bakıp geri kapattım. Yazdıklarını okudum, şarkılarını dinledim... Güldüğüm zamanlar oldu ve ağladığım... Bir hiçliğin içinde oturuyorum uzun zamandır, biliyorsun az çok. Ve o hiçlikten çıkmaya niyetlenmiştim yıllar sonra, bunu da biliyorsun az çok. Tabii açıldı sandığım kapıların hızla suratıma kapandığını da... Biliyorum uzun zamandır muafım tüm karşıtlıklardan.. İyi-kötü, doğru-yanlış vesaire... Hala öyle deniz kızı... Ne yaptığımı, ne beklediğimi bilmiyorum, anlamıyorum. Bendeki benler gittikçe artıyor... Ben gittikçe azalıyorum deniz kızı...