yalnızlık, abim, seçimler falan

Bugün çok sıcak. Üstelik başım ağrıyor. 3 gündür marketteki tüm biraları ben içtim resmen. Üstelik bu sefer yalnızlıktan kusacağım gibi geliyor, hiç kimse yok. Pazar gelse oyumu kullansam da siktir olup gitsem artık İstanbul'uma. Annemi babamı gördüm ama aylardır abimi görmedim. Onu o kadar özledim ki.. Benle uğraşmasını, gülmekten kızamayışlarımı, uyumadan önce yaptığımız yatak sohbetlerini, hatta yanaklarımı koparırcasına sıkmasını bile..
Onunla sevgili muhabbetimiz olmazdı eskiden hiç, o da anlatmazdı ben de.. Ta ki ben bir önceki seçimlerde heyecanlı heyecanlı seçim sonuçlarını izlerken, sevgilime atacağım mesajı abime atana kadar.. Telefona öyle bakakalmıştım: İletildi Abimmm ! Yapılacak bir açıklama var mı, yok. Mesajı hala hatırlıyorum:

Aşkım biz İzmir'i aldık, Kadıköy ne durumda?

Akabinde abim aradı, açtım. "Abiiiii yanlış attım mesajı" diye cevap vermedim resmen inledim, öldüm bittim, eridim orada. Gelen cevapsa, cevaptan çok gülme efektiydi, şaşırdım. "Bak seeennn, kimmiş bu Kadıköylü?" "Ya abi yaaa" "Tamam tamam, hadi sonra konuşurz" dedi ve kapadı.
Ahaa boşuna gerilmişim lan bunca zaman dedim.

Bundan aylar sonraysa sevgilimden ayrıldığımda, hiç unutmuyorum o zaman yurtta kalyordum, zırıl zırıl ağlıyorum ama yer gök kabul etmiyor beni. Aldım telefonu elime, kızlar arkadaşlarımdan birini arayacağım sandı. Aradığım abimdi.
Alo?
-ben ağlamaktan alo bile diyemedim.
Ne oldu, niye ağlıyorsun, birşey mi oldu?
Abiiiiiğğğğğğğğğğğğğ
Ne oldu ya?!
Abiiiğğğğ biz ayrıldııığğğkkkkkkkk
-bu sefer bir kahkaha efekti koptu abimden (bu arada odadaki kızlar dehşet içinde başıma toplandı ne yapıyorsun lan sen diyen gözlerle bana bakıyor)
Ya dur ağlama allah alllaaaaahhh.. Yada ağla ağla açılırsın, iyi gelir..
-ben pönküre pönküre ağlıyorum hala

Akabinde benim canım canım abicim öyle şeyler söyledi öyle bir konuştu ki, ağlamayı bırakıp gülmeye başladım, deli çocuk o durumda beni güldürmeyi başarmıştı!!! Baktı kendime geldim gülüyorum, dedi ki:

-En fazla bir ay üzülürsün, kendini yıpratma, geçer, geçiyor.
-Tam geçiyor, geri dönüyor ama.
-Yok öyleee. Bittiyse bir kere biter, yok öyle tekrar dönmek falan.
-Ya abi kızlar bana dehşet içinde bakıyor şu an
-Niye onların abileri onları dövüyor muymuş, böyle durumlarda?
-ehe ehee bilmem galiba
-Yurttaki kızlara özellikle güzel olanlara sen telefonumu ver, ne zaman başları dara düşerse beni arayabilirler, bir telefon kadar yakınınızdayım
-ehe ehe ehee

..
Offf abim benim... Şeytan diyor atla otobüse git. Ama pazar günü defetmemiz gereken başka bir şeytan var.. Biz İzmir'i alırız yine de, ya diğer şehirler?..