{ .. }

  Elbette mümkün olmayan şeyler vardır.. Nerden mi çıktı bu? Çıktı işte boşver.. Ben mesela buz gibi havada şort giymeyi severim, çoraplarımı çıkarırım, üşümekten haz alarak.. Annem kızardı hep, şimdi 565 km uzakta uykusunda; bense çıplağım odamda. Nerden mi çıktı bu? Çıktı işte boşver.. Bir de bazen utanıyorum ben çokça.. Herkesten ama.. Sokaktaki adamdan, manavdan, otobüs şoföründen, en yakın arkadaşımdan hatta.. Çok utanıyorum, utanmak bende anlamlanıyor sanki.. Nerden mi çıktı bu? Çıktı işte boşver.. Sen uyuyorsun yada şimdi ben bunları buraya bırakırken.. Uyuyorsun.. Saçların uzun mu kısa mı? Ellerin güzel mi çirkin mi? Kaç yaşındasın yada  kaç yaşının hakkını vermiş olabilirsin ki.. Hem uyurken sen de korkuyor musun bazen? Gecenin en koyu saatinde apansız uyanıyor musun? Senin de aklına ilk annen düşüyor mu? Koşarak onun odasına gitmek, koynuna girmek istiyor musun? Ben istiyorum işte bazen.. Ama 565 km yi çıplak bir şekilde koşarak gidemem değil mi? Hayır ağlamıyorum, dumanı gözüme üfledim.. Sigara dumanından daha etkin bunun dumanı yaşayarak öğrendim bunu da.. Bunu da yaşayarak öğrendim..Herşeyi olduğu gibi.. Nerden mi çıktı bu? Çıktı işte boşver..